2012. január 10., kedd

Mózeskosaras ,többfunkciós újszerű Habercorin my - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Sziasztok kedves érdeklődők!
Eladásra kínálok, egy Ausztriában vásárolt Habercorin My Baby    variosport típusú, több funkciós szép állapotú babakocsit. A kocsit 3 éve vettük, de mindkét gyermekemnél csak a mózeskosár része volt használva, a sport részét egyáltalán nem használtuk.
Egyetlen hibája, hogy a bevásárló rész egyszer elszakadt, kissé meg pakoltam, de alul van, nem látszik, de fotóztam. És a kerekei enyhén kopottak, használatból adódóan, de az sem nagyon látszik. Az eredeti színek az első két képen látszanak jól. Krém-drapp.
Jellemzői:
-mózeskosár3, 5kg(34x80-as a mérete)
-két irányból feltehető sport rész 3kg. -3 fokozatban dönthető, (kagyló), lábrésze, 3 állásba állítható, 5 pontos biztonsági öv, le vehető karfa, mosható huzatok.
-nagyon könnyű alumínium vázas, első kerekek bolygósak-fixek. (-4, 5kg)
-nagy bevásárló rekesz
-2 adaptert adok hozzá amivel autós ülést is rá lehet tenni, mi külön vettük hozzá, de azt már elajándékoztam (Maxi Cosi), több hordozó is jó rá ami EU szabvány, pl: , pierre carden, baby point, stb
-téli bundazsák, amit bele lehet kötni a biztonsági övekkel, a babakocsiba teljesen le cippzározható, nagyon meleg, tiszta bunda belül, kívül velúrbőr jellegű anyaga van.
(Ezt tegnap kifelejtettem, mert még ezt sem használtuk, el is felejtettem, hogy van. )
Minden kérdésre szívesen, és igyekszem gyorsan válaszolni.
Köszönöm, hogy benéztél. -Csupán annyit mondanék még, hogy aki meg veszi nem jár vele rosszul, én nagyon szerettem! Az ár valamennyire alku képes! HA valakit tényleg komolyan érdekel!. Három éve volt a kocsi 120-ezer forint, és sokkal jobb konstrukció mint a mai típusok. (nem esik szét, nem esik le a kereke, és valóban nagyon jó állapotban van, kétszer fél évet használtuk.
Még annyit, hogy olyan mint a Pierre Carden V3, BabypointV3, csak, ezt még könnyebb össze csukni, és a két hátsó kereke sem olyan széles. (Volt baby pointunk azzal kezdtük, de sok galibát okozott., legalábbis nekem az nem jött be, nagyobb helyet foglalt, és egyéb apróság, ezért vettük meg ezt, és ebben nem csalódtam egyáltalán)Az alku képes ár alatt legyetek szívesek minimális árat érteni, pl: állom a postát, ilyesmi. Meg néztem az ilyen típusú kocsikat itt és a vaterán is, és szerintem teljesen reális árat kérek érte.
Mindenkit üdvözlök, aki meg tisztelt figyelmével. Kérdezzetek bátran, utoljára tettem most föl a kocsit. Utolsó ÁRRAL!!!!! !!! Ha valaki fix áron veszi meg állom a postát.



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-09 09:13
. Mózeskosaras ,többfunkciós újszerű Habercorin my - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Fontos